Alla inlägg under juni 2011

Av Lykke-Lee Flower - 30 juni 2011 18:56

Lyssnar till Moto boy och låten: Ride my wild heart och kan helt enkelt inte få nog. Videon till är så surrealistisk, drömsk och magisk! Shit vad han är grym! Jag gillar en hel del andra låtar också, men denna kan jag omöjligt få nog av. Skulle så gärna vilja se honom live! Det är härligt med bra musik! Skulle ha lagt in den här om jag visste hur man gjorde. Har försökt en gång förut med en annan artist, men fick inte till det. Kanske fördjupar mig i det något framöver, när jag känner att jag orkar. Eller så hoppar jag helt enkelt över det:).

Av Lykke-Lee Flower - 29 juni 2011 13:32

Idag är det riktigt varmt och solen skiner för fullt. Hade besök i sovrummet i natt, av en lång, smal och charmerande... insekt. Skulle ha varit betydligt roligare med annat besök... Så irriterande, när det kommit in myggor och annat som håller en vaken om natten :(. Känner mig superless just nu. Vill bara att något roligt ska hända ju!

Av Lykke-Lee Flower - 28 juni 2011 14:11

Solen skiner ifrån klarblå himmel och kidsen har dragit på badet. Hoppas att de får en kanondag i poolen med massor av lek och skoj! Önskar så att jag hade kunnat hänga på, men tyvärr gick inte det. De har med sig en annan vuxen , en vän till familjen, så jag hoppas att det blir bra. Lite kompromisser blir det ju, när inte jag kan haka på...Nästa sommar hoppas jag, att jag har krafter nog att kunna gå på badet och även hitta på andra saker med barnen! Längtar så enormt mycket efter det!

Av Lykke-Lee Flower - 27 juni 2011 14:10

Solen invarderar återigen staden och solstrålarna värmer oss. Idag ska barnen gå på kung fu panda 2 på bio, hoppas att den är bra. Vi har sett ettan här hemma och skrattat högt och mycket. Det är mysigt att gå på bio, bara sjunka ner i de mjuka fåtöljerna och låta sig svepas med. Apropå film, så såg jag att top gun visas på tv 4 i em. Det var ett tag sedan jag såg den, om vi säger så... Men lite nostaligisk blir jag allt. Kanske ska slänga ett öga på den och kolla om den fortfarande håller ;).

Av Lykke-Lee Flower - 26 juni 2011 22:16

Be who you are and say what you feel,

because those who mind, don´t matter

and those who matter don´t mind.

                     (Dr. Seuss)

          

Av Lykke-Lee Flower - 25 juni 2011 13:32

Grått, kallt och blåsigt ute. Men desto varmare inne, tänder ljus och chillar. Idag kommer kidsen till stan igen, längtar... Jag tänker så himla mycket på det där fina huset på sjötomt som jag blivit alldeles förälskad i. Det är något alldeles extra med det. Stor fin gård med gräsytor på alla sidor och underbar sjötomt. Kan det bli bättre än så? Tänk att ha hänggungor och fina utemöbler att softa i på den altanen och på bryggan. Shit vad cosy!

Av Lykke-Lee Flower - 24 juni 2011 18:17

Idag regnar det, blåser och är 10 grader varmt. Barnen har rest bort över helgen och jag är all by my self. Saknar, saknar, saknar... Midsommar är inte min favvohögtid precis. Speciellt inte med tanke på att det var då jag och min exman gifte oss och sedan skilde oss. Dessutom var det då jag och Rain gjorde slut... Så känner sorgen komma krypande nu. Shit vilken bläjobbig dag. Nu ska jag chilla och bara försöka glömma, alla jobbiga minnen som gör sig påminda.

Av Lykke-Lee Flower - 23 juni 2011 14:14

I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you.

I love you not only for what you have made of yourself, but for what you are making of me. I love you for the part of me that you bring about. (Roy Croft)

Presentation


Kurt Cobain, the best rocker ever!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lycke-Lee flowers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards