Alla inlägg under oktober 2011

Av Lykke-Lee Flower - 31 oktober 2011 13:30

Fatta två så himla bra dagar i rad, att jag tagit mig iväg på stan för att käka lunch med en kompis som jag inte träffat på flera år. Vilken härlig upplevelse! Det var flera år sedan jag orkade ta mig iväg och käka lunch ute på stan med en vän. Det var så himla roligt att träffa henne. Visserligen fick jag skjuts från dörr till dörr, men ändå. Längtar så galet mycket efter att orka gå ut och gå och bara kunna dra iväg själv på saker igen, utan att behöva skjuts av någon. Please, låt det bli verklighet nu!

Av Lykke-Lee Flower - 30 oktober 2011 12:00

att utbrändheten och de svåra utmattningsperioederna under 6 år, har förstört mitt liv. Knappt någonting av det gamla livet finns kvar. Det är så jäkla hårt att ha varit med om detta. Det har försämrat mitt och mina barns liv så totalt. På 6 år har jag inte kunnat hänga med de på deras aktiviteter eller något. Känns bara så galet smärtsamt att tänka på hur dessa år har varit...

Av Lykke-Lee Flower - 29 oktober 2011 16:15

Börjar så sakteliga förstå att det endast är ett önsketänkande att jag ska lyckas komma över mitt ex. Fattar inte hur jag någonsin ska kunna sluta älska honom. Det är som att han är en del av mig och att jag omöjligt kan glömma honom. Frågan är bara hur jag går vidare när jag aldrig lyckas släppa taget om honom?

Av Lykke-Lee Flower - 28 oktober 2011 14:15

Jag älskar mitt ex, Rain helt galet mycket! Nu är alla känslorna tillbaka med full kraft och jag kan inte tänka på något annat än honom!

Av Lykke-Lee Flower - 27 oktober 2011 14:00

Det är bara att inse att mina känslor för mitt ex aldrig kommer att gå över. Jag kommer att fortsätta att älska honom resten av livet. Jag lurar bara mig själv med att tro att jag ska klara att komma över honom. Sanningen är ju att jag saknar honom i varje cell....

Av Lykke-Lee Flower - 26 oktober 2011 14:00

Herregud, det behövdes inte mer än att mitt ex, Rain, skulle trycka gilla på kärlekssången jag lagt in på fb, för mig att sakna honom igen. Suck! Jag kommer aldrig någonsin att kunna glömma honom, det är lika bra att inse det....

Av Lykke-Lee Flower - 25 oktober 2011 14:00

Jag lade nyss in en låt som heter lovesong, på min fbsida med the Cure. I texten nämns bla: I will allways love you etc.. Hur som helst så tryckte mitt ex Rain gilla på det inlägget och naturligtvis så smalt jag igen. Förstår inte varför jag aldrig kan få mina känslor att gå över för honom, permanent? Varför måste jag hela tiden trilla dig igen? Jag gör ju allt för att glömma honom och ändå lyckas jag inte fullt ut. Det hade ju gått så bra nu på slutet... Ända till nu!

Av Lykke-Lee Flower - 24 oktober 2011 14:00

De sista nätterna har jag haft svårt att sova igen.. Så nu är jag så himla trött. I natt kändes det knappt som jag slumrade till alls. Fan vad less jag är på utbrändheten och allt den för med sig av olidligt jobbiga symptom. Innan hade jag aldrig några problem att sova alls. En god nattsömn är ju grunden för ett bra liv.

Presentation


Kurt Cobain, the best rocker ever!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lycke-Lee flowers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards