Alla inlägg under juli 2011

Av Lykke-Lee Flower - 28 juli 2011 18:01

Såg precis på fb att mitt ex, Rain, ska ut i kväll... Shit vad jag önskar att jag också kunde dra iväg ut och ha roligt! Har alltid älskat att dansa disco, saknar det så mycket. Tänk att få vara ute och dansa, dricka drinkar och umgås med polarna och kanske möta mr Right. Det bästa scenariot skulle såklart vara att möta Rain ute, för han brukar alltid bjuda upp mig när det är lugna låtar och det skulle vara helt galt mysigt att få känna hans skäggstub mot min kind... SHIT vad jag saknar honom!!!!!!

Av Lykke-Lee Flower - 28 juli 2011 17:53

Nu är kidsen i London med sin pappa och jag saknar dem så mycket. Resan har iaf gått bra och de har roligt och det är huvudsaken! Nu har jag beställt nya bågar det blev Sighsten Herrgårds retro bågar, inspirerade av 70 talet men i ultramodern tappning. Hoppas bara att jag gillar dem när de kommer någon gång nästa vecka, så att jag slipper leta vidare. Linserna har iaf kommit, så nu ska jag testa dem! Solglasögonen har jag inte beställt ännu, känner att jag vill göra klart det här med de vanliga glasögonen först.

Av Lykke-Lee Flower - 25 juli 2011 15:01

Ute bökar vinden omkring och regnet smattrar mot rutan. Har försökt att inte tänka på mitt ex Rain mer, men det är så jäkla svårt för han poppar upp i huvudet allt som oftast... Tänker att jag måste klara av att släppa taget om honom, för att kunna gå vidare och finna kärleken igen. För om jag är helt upptagen med att längta och sakna honom, finns det ju liksom inte plats för någon annan. Så hur vanvettigt svårt det än blir, så måste jag acceptera nu att jag måste gå vidare med mitt liv även utan honom!

Av Lykke-Lee Flower - 24 juli 2011 14:34

Snart kommer kidsen med tåget. Ska bli så himla mysigt att träffas igen, vi har ju inte setts sedan i fredags ju... Egentligen ska de bara hem och packa om, för de drar vidare till London med sin pappa om någon dag. Jag har kollat på glasögonbågar på nätet och hittat några riktigt grymma. Ska se om jag kan beställa hem dem för påseende, det är ju lite svårt att bestämma sig innan jag har provat dem. Längtar tills glasögonen och linserna kommit! Såg så sjukt fina solglasögon ifrån Eva Attling också som jag skule vilja ha...

Av Lykke-Lee Flower - 23 juli 2011 14:08

I natt drömde jag att jag fick en liten bebis. Jag har alltid önskat mig många barn och en stor familj, så det var välkommet ;). Jag har fått höra att jag ska få tre barn, så kanske är det inte helt osnnolikt att det blir en liten bebbe till såsmåningom?! Men vissa bitar måste som sagt falla på plats först. Först och främst måste jag få tillbaka energin och krafterna i kroppen och må bra igen och sedan träffa en kärleksfull och omtänksam man. Gärna så snart som möjligt ;)!

Av Lykke-Lee Flower - 21 juli 2011 12:16

Solen skiner så vackert och inte ett moln så långt ögat kan se. Har precis varit hos optikern på synundersökning! Så nu är nya linser beställda,  lånade hem 4 par bågar att testa. Det var 6 år sedan jag var där sist, så det var liksom på tiden... Men synen hade inte försämrats, utan tvärtom förbättrats på ena ögat, så det var roligt :)! Äntligen på G med linser och glasögon, det känns jätteroligt!

Av Lykke-Lee Flower - 19 juli 2011 18:56

Idag har jag kollat på nya glasögonbågar. Men hittade tyvärr inga som kändes perfekta. Jag vet precis vad jag vill ha och då är det så trist att inte hitta precis det. Vill inte behöva kompromissa heller, eftersom jag ska ha dem ett tag. Så måste fortsätta kolla runt tills jag förhoppningsvis hittar det jag söker! Längtar tills jag har hittat nya bågar som jag trivs i! Glasögon är ju det allra viktigaste, som ett smycke som man bär varje dag.

Av Lykke-Lee Flower - 18 juli 2011 15:47

Regnet öser ner och vi sitter i köket och spelar kort och myser! Naturligtvis förlorar jag mot mina barn, men det hör ju liksom till vid det här laget ;). Med andra ord så har jag vant mig :). Har fastnat totalt i nostalgiträsket och hänger på You Tube och lyssnar på gamla kärleksballader...Shit vad jag saknar att vara ute på klubb och dansa disco. Får nöja mig med att hänga på You Tube och återuppleva gamla godingar. Hittade bland annat igen Pump up the volume med MAARS, har dansat till den fler gånger än jag förmår räkna. Så jag har ju alla fall härliga minnen som håller mig levande:).

Presentation


Kurt Cobain, the best rocker ever!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lycke-Lee flowers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards