Alla inlägg under februari 2012

Av Lykke-Lee Flower - 4 februari 2012 20:30

Idag har Wilmer varit här och käkat lunch! Jag gjorde räkmackor med massor av räkor och ägg på och så drack vi té. Ljusen var tända på bordet och jag bara drunkande i hans ögon så jag glömde att käka. Pinsamt, jag vet :)... Tyvärr hade han så ont i sin whiplashskada, så han blev tvungen och ta sina starka värktabletter. Han frågade om vi kunde gå in och lägga oss i sovrummet och vila bredvid varandra. Så där låg vi på sidan vända mot varandra, på varsin säng och tittade in i varandras ögon. Men vi rörde inte vid varandra. Bara låg där och vilade oss i varandras tystnad och drunknade i varandras ögon. Romantiskt jag vet :). Vi tar det verkligen sakta och försiktigt...

Av Lykke-Lee Flower - 3 februari 2012 20:15

Äntligen ska jag få hjälp att montera nya skitsnygga dubbelsängen som stått i kartonger i måååånga månader. Sängramen är vit och högblank lack. Sängborden som hör till är även de i vit högblank lack med trumpetfot i silver. Hell yeah! Kommer att bli kanon. Nu skulle jag bara behöva nya röda sammetstapeter i sovrummet åxå, så skulle det bli riktigt schysst. Men får väl ta en sak i taget antar jag ;).

Av Lykke-Lee Flower - 2 februari 2012 16:15

Längtar så galet mycket efter Wilmer nu. Pratade nyss med honom i telefonen och nu saknar jag honom kopiöst. I can´t wait tills vi ska ses igen. Vill ha Wilmer hos mig hela tiden ju :). Saknaden tär... Långa, långa mobilsamtal blir det...

Av Lykke-Lee Flower - 1 februari 2012 15:30

Shit vad gott det ska bli. Ska göra räkmackor nu med gott bröd och lyxräkor i lake. Så smarrigt ju :). Ska fixa lite gott te, tända ljus och bara softa. Älskar att släcka ner alla lampor och tända stearinljus överallt!

Presentation


Kurt Cobain, the best rocker ever!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lycke-Lee flowers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards