Alla inlägg under mars 2012

Av Lykke-Lee Flower - 31 mars 2012 12:00

Har verkligen saknat att skriva här inne. Det har hunnit gå så lång tid nu sedan sist jag skrev, så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Antar att det bara är att hoppa rakt in någonstans... Kan iaf berätta att vikten kryper neråt och att jag är så lycklig över det. Har ju inte vägt mig så jag har ju ingen aning om hur mycket. Men jag känner stor skillnad på kläderna och måste nu beställa nya byxor innan jag tappar dessa... Vill ju inte skrämma slag på någon eller så ;).

Av Lykke-Lee Flower - 30 mars 2012 22:43

Hej alla ni som följt min blogg! Som ni märkt har jag inte varit inne här på ett bra tag nu då... Har inte mått så bra på slutet, så därför har jag inte orkat hänga här något tyvärr. Är förvånad över att så många av er ändå hängt kvar, trots att jag inte skrivit på så länge. Det värmer verkligen det vill jag att ni ska veta! Livet går upp och ner, men är nu på väg framåt igen. Det har hunnit hända en hel del sedan sist, en del bra saker och en del mindre bra... Antar att det speglar livet i stort. Må så gott!

Presentation


Kurt Cobain, the best rocker ever!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lycke-Lee flowers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards