Alla inlägg under augusti 2011

Av Lykke-Lee Flower - 31 augusti 2011 18:45

Kan stolt meddela att jag fortfarande inte har tänkt några rosaskimrande tankar om mitt ex, Rain! Inte för att rosaskimrande är min grej riktigt, men ändå :). Tänk om jag är över honom för gott nu? Kan det vara så bra? Jag hoppas verkligen det! Ingen abstinens här! Däremot är det någon annan jag tänker allt oftare på... Herregud måste jag alltid vara så himla förtjust i någon? Vill ju bara vara lite cool och inte bry mig så värst ;). Kan säga att jag inte lyckas med den föresatsen precis ;)...

Av Lykke-Lee Flower - 30 augusti 2011 18:45

Shit i natt drömde jag så läskigt att jag vaknade. I drömmen var jag jagad av en stor spindel med ansikten på varje ben. Undrar vad det betyder... Kanske tur att jag inte vet ;). I dag på loftgången trampade sonen på en geting, men som tur var hade han skorna på sig. Stackars getingen...I know...

Av Lykke-Lee Flower - 29 augusti 2011 18:45

Nu drar skolorna igång för fullt och det ljuva sommarlovet är därmed över... Det bara rasar in papper med aktiviteter på som barnen ska delta i genom skola och fritidsaktiviteter. Massor med grejer som behöver ordnas inför det. Dotterns klass ska på fjällvandring och en hel lista har bifogats med utrustning inför det och allt från i fjol är urvuxet... Vardagen knackar bryskt på dörren...

Av Lykke-Lee Flower - 28 augusti 2011 18:30

Har precis skrivit klart lillkillens kalasinbjudningar och infogat fotografi på datorn. Men nu är det något vingel med färgskrivaren så att färgerna blir helt matta och dessutom blir två färger randiga vid utskrift. Blir så jäkla less. Teknikens under...or not. Jag avskyr verkligen att hålla på med apparater, för de gör aldrig som jag vill ;)... BLÄÄÄÄÄÄ.

Av Lykke-Lee Flower - 27 augusti 2011 18:31

Nu är alla presenterna öppnade och marängsuissen uppäten och gott var det :)! Först laddar man inför kalas och sedan är det så snabbt avklarat... Jag tycker alltid att det är så mysigt att fira sötnosarna. Nu har kidsen gått till sin pappa så nu är det relaxa som gäller. Vad mysigt det skulle vara att ha någon alldeles speciell att tillbringa kvällen med. Men han finns i af med mig i mina tankar ;)... Ha en bra helg!

Av Lykke-Lee Flower - 27 augusti 2011 17:45

Så var det då återigen dax att fira ännu en födelsedag. Min älskade solstråle och son fyller 10 år. Jag kan inte förstå vad jag gjorde innan barnen kom? Kan inte ens förstå att det fanns ett liv värt något, innan dessa båda mirakel gjorde entré i mitt liv. Det roligaste nu, är tveklöst alla stunderna med mina båda hjärtan. Alla glada skratt, alla betraktelser och alla finurliga iaktagelser de ständigt bjuder mig på, är det allra vackraste!

Av Lykke-Lee Flower - 26 augusti 2011 22:30

Hej svejs! Har haft en underbar dag. Var på sista linskollen idag samt hämtade mina nya glasögon som äntligen var klara! Efter det köpte Jordan med lunch som vi avnjöt vid vattnet. Solen värmde och fåglarna kvittrade! Är så himla lycklig de dagar jag lyckas lämna lägenheten och komma ut en sväng. Känner att jag mår så mycket bättre när jag får sitta ute i naturen och andas i frisk luft!

Av Lykke-Lee Flower - 25 augusti 2011 17:45

Vill så gärna gå vidare med mitt liv nu. Känner mig så himla klar med mitt liv som singel. Vill så gärna träffa min blivande pojkvän nu! Så trött på att leva själv och vill få in lite kärlek i livet. Livet går ju ut på att ge och ta emot kärlek och nu börjar jag känna mig mer och er redo för det :)! Bring him on ;)...

Presentation


Kurt Cobain, the best rocker ever!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lycke-Lee flowers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards