Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Startskottet på något nytt!

Av Lykke-Lee Flower - 20 april 2011 22:05

Idag har det varit varmt och soligt, riktigt härligt vårväder! Jag och min son har myst, fikat och kollat på film. Dessutom har jag mediterat precis som alla andra dagar. Att meditera skänker mig så härlig avkoppling. Det är perfekt för att ladda batterierna. Idag har jag efter ett långt uppehåll börjat att skriva igen och det gör mig så upprymd och lycklig! Det bästa jag vet är tveklöst att skriva, så det här ska bli så himla roligt. Jag tänker ta det i sakta mak, skriva några rader då och då när jag känner att jag orkar och har lust. Jag tänker inte lägga någon prestation i detta, utan det får helt enkelt bli vad det blir. Det gör ingenting om det kommer att ta tid, huvudsaken är att jag faktiskt kommit igång. Så idag är en stor dag för mig. Startskottet på något nytt och förhoppningsvis ska det bringa bra saker med sig. Jag hoppas att mycket gott ska komma ut ur detta. Känner hur orden pockar på och vill ut. Jag längtar till i morgon, för då ska jag fortsätta, får se vad det blir av det hela. Men just nu känner jag entusiasm och glädje!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lykke-Lee Flower - 21 april 2012 13:15

Känner att det börjar bli dax att sälja av gamla grejer och lägga in på blocket. Skulle sitta fint att få lite mera plats i klädkammarna och förrådet och dessutom få in lite kulor ;). Att sälja äger :). Vill bara komma vidare nu och å ingår det att b...

Av Lykke-Lee Flower - 20 april 2012 20:00

Shit vad jag saknar Wilmer. Han har varit sjuk nu på slutet så vi har inte kunnat träffas. Idag har han puffat på mig, det är det mest spännande som hänt idag typ ;). Vill bara få se honom och drunkna i hans bruna ögon. Även om vi inte gör något spec...

Av Lykke-Lee Flower - 19 april 2012 13:30

Idag har jag börjat cykla på min motionscykel som jag inte kunnat använda dessa sista 6.5 år pga den svåra utmattningen. Men nu har jag kommit igång så smått. Fick visserligen börja med ett par minuter på lägsta motståndet. Men vilken j-la seger ändå...

Av Lykke-Lee Flower - 18 april 2012 13:15

Höll på att skriva i ordbehandlingprogrammet när datorn låste sig... Det gick alltså inte att spara det jag skrivit...... Men vad less jag är nu då :(. Blev tvungen att tvångsavsluta datorn tillslut, så nu är det materialet helt borta. Gone by the wi...

Av Lykke-Lee Flower - 17 april 2012 13:30

Nu har jag inhandlat nya målarfärger, penslar och papper. Så nu har jag och kidsen målat så det stänkt. Jag älskar verkligen att måla. Men när jag var som sjukast orkade jag inte ens hålla i penseln.... SUCK. Men nu är vi igång igen och det glädjer m...

Presentation


Kurt Cobain, the best rocker ever!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lycke-Lee flowers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards